07 January 2011

Peraduan Shell Menang RM30,000


Sah sudah pemenang pada Minggu Pertama (atau Week 1 Winner kata omputih) peraduan yang ditunggu-tunggu oleh seluruh masyarakat di Kampung Darat dan Kampung Tok Kassim, malah meliputi Felda Guar Napai sehingga Felda Bukit Tangga.
Ini belum lg mengambil kira pekan-pekan kecil seperti pekan Changlun ni haa (halusss...), pekan Arau dan sekitarnya. Aku sokong dari dulu lg peraduan camni dari syarikat minyak spt PETRONAS dan Shell yang bg peluang ramai orang menang duit macam ni. Iye lah, semua org ada problem sendiri, masalah kewangan atau hutang piutang. Kalau dpt duit mcm RM30k ni banyak jugak dapat setel..cuma pandai2 lah nak bahagi duit tu untuk keperluan yang lain.
Kalau aku menang RM30k..aku nk bahagi dua duit tu..separuh untuk aku separuh untuk bini aku, so dpt RM15k sorang hihihi.
Kalau ada yang sudi nk share..korang nk buat apa kalau dapat duit banyak mcm si Kwan Kwong Yuan ni?


No comments: