31 May 2012

Seronoknya Saya Dah Pandai Berjalan..

Seronoknya Saya Dah Pandai Berjalan..

Mestilah seronok adik dah boleh berjalan sendiri kan..Adik dah pandai berjalan masa umur 11 bulan berbanding kakak dulu umur setahun seminggu baru boleh berjalan sendiri..apa-apa proses perkembangan pun adik dulu yang lebih cepat dari kakak..

Adik & Kakak sama-sama kuat jeles orangnya. Sekarang ni dah pandai cemburu pulak. Adik nak apa yang kakak ada dan camtu juga kakak nak apa yang adik ada. Bertambah pening ibu nak jaga kedua-duanya yang tak henti-henti suka buat perangai yang macam-macam. 

Contohnya, adik sentiasa curah air kosong dalam botol ke lantai, atas meja, atas sofa, suka main tuang-tuang. Air yang dituangnya tu disapu pulak ke muka. Kakak pulak dah habis isap susu, lempar botol susu merata. Nak isap susu plak barulah riuh nak mencari. Ada la botol susu tu duk menyorok bawah sofa.


8 comments:

eLL said...

aka, bloh kasih salina tu bersiaran lagi ke?

inazamri said...

alololo...cutenye dia..dah pandai jln ye.

Beautiful Salina said...

@eLL:blog kasih salina akan di update macam biasa..cuma 2 3 hari ni kemalasan melanda..huhu..

Beautiful Salina said...

@inazamri:tq auntie, aahh..dah pandai jalan dah..

KhaiRin : anies said...

lps ni bleh melompat tggi ye..

Liza Razak said...

alolo..comelnye die...

Che Rosliza Che mat said...

Suka dia dapat kaki ya...Dah setahun lebih ke?

Kakzakie said...

Satu-satu anak memang tak sama. Tapi setiap satu mesti ada yg membuat kita gembira.